Rada na spáleniny

05.06.2012 21:54

SPÁLENINY
Proč jsme o tom ještě neslyšeli??!! Já si vždycky pustím na spáleninu studenou vodu z kohoutku. Zkušenost jedné ženy se spáleninami.....Před nějakou dobou jsem vařila kukuřičné klasy a píchla jsem vidličkou do vařící vody, abych zjistila jestli je kukuřice hotová. Minula jsem kukuřici a má ruka se ponořila do vařící vody. Můj kamarád, který je vietnamský veterán, k nám přišel právě v okamžiku kdy jsem skučela bolestí. Zeptal se jestli někde nemám trochu obyčejné staré mouky. Vytáhla jsem ze spíže pytlík mouky a on mi do něj strčil popálenou ruku. Řekl abych ruku v mouce nechala deset minut, což jsem udělala. Řekl že ve Vietnamu,jeden voják začal hořet a oni v panice na něj vysypali pytel mouky, aby uhasili plameny. Jenomže se jim podařilo nejen uhasit plameny, ale ten chlapík na sobě pak neměl ani jediný puchýř!!!! Ve zkratce, konec tohoto příběhu - nechala jsem ruku v mouce deset minut, pak jsem ji vytáhla a ruka nebyla červená, nebyl na ní puchýř a já jsem necítila žádnou bolest. Po této zkušenosti mám v ledničce stále pytlík mouky a kdykoli se popálím, studená mouka je ještě lepší než mouka v pokojové teplotě.Od té doby jsem neměla ani jednou puchýř a dokonce ani červenou skvrnu!
Zkus to... Vyzkoušej zázrak! Měj stále v ledničce pytlík mouky a jednou tomu budeš ráda!